22 Eylül 2019 Pazar

Yakıcı Sır

Stefan Zweig son dönemlerde popüler olan ve özellikle okumak istediğim bir yazardı. İlk olarak konusu ilgimi çektiğinden Yakıcı Sır adlı öyküsünü okumayı seçtim. Pişman da olmadım çünkü bir solukta okuyabileceğiniz akıcı bir kitap. Aslında daha çok on iki yaşındaki bir çocuğun ve bu çocuğun saflığından yararlanarak annesine yanaşmaya çalışan çapkın bir adamın hikayesi. Kitabın yazarı bildiğiniz üzere Alman ve bu kitap da Avusturya Alplerinde geçiyor. Kendisine fazlasıyla güvenen bu narsist çapkının amacına ulaşıp ulaşamayacağını kitabın sonuna kadar merakla bekledim, Yetişkinlerin dünyasından bi haber olan küçük çocuk, kitabın sonunda bu dünyanın kapılarını aralıyor. İyi okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sultan Hamid Düşerken

  Nahid Sırrı Örik, Türk edebiyatının çok kıymetli ama pek bilinmeyen yazarlarından. Kıskanmak kitabıyla tanımıştım onu, çok da sevmiştim. ...