23 Temmuz 2023 Pazar

Spinoza'yı Ararken: Haz, Acı ve Hisseden Beyin

 

Antonio Damasio, okuduğum başka kitaplarda karışma çıkan bir yazardı ve bu sebeple, kitaplarına bir şans vermeye karar verdim ama ne yazık ki pişman oldum. Çeviri mi kötüydü yoksa kitap gerçekten mi kötüydü anlayamadım. Başladığım kitabı çok zorda kalmadıkça bitirim, o sebeple bitirdim. 
Cümleleri okuyorum, kelimeleri teker teker anladığım halde cümle bütün olarak hiçbir anlam ifade etmiyor. 
Antonio Damasio, aslında bir nörobilimci. Araştırdığınızda oldukça fazla kitap yazmış olduğunu ve çok satan bir yazar olduğunu görebilirsiniz. Ama bana hitap etmedi. 

Altını çizdiğim cümleleri bu sefer resim olarak koydum. İlginizi çektiyse tabii ki okuyabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sultan Hamid Düşerken

  Nahid Sırrı Örik, Türk edebiyatının çok kıymetli ama pek bilinmeyen yazarlarından. Kıskanmak kitabıyla tanımıştım onu, çok da sevmiştim. ...