11 Şubat 2022 Cuma

Zamanı Durdurmanın Yolları

 

Matt Haig'in daha önce Gece Yarısı Kütüphanesi kitabını okumuştum ve sevmiştim. Kitap yorumumu okuyan bir arkadaşımda da bu kitabı varmış ve değişik tokuş yaptık. Ama bu kitabını Gece Yarısı Kütüphanesi kadar sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Yazarın bu kitabı da bilim kurgu. Bir hastalık yüzünden çok yavaş yaşlanan ve bu yüzden hayatı boyunca sevdikleri zarar görmüş bir adam hakkında. Kitabın içinde çok fazla tarihi kişilik var, bu kısımları bana biraz yapay geldi. Bir de kitabın sonu çok aceleci bağlanmış, bana göre mantıksızlıklar vardı. Ben çok sevmedim ama sevenleri çıkabilir tabii ki. Kitapta sevdiğim ve altını çizdiğim bir cümleyle yazımı bitiriyorum: "masumiyetlerini kanıtlamak için nehirlerin dibinde boğulanlar, kadınlardı."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sultan Hamid Düşerken

  Nahid Sırrı Örik, Türk edebiyatının çok kıymetli ama pek bilinmeyen yazarlarından. Kıskanmak kitabıyla tanımıştım onu, çok da sevmiştim. ...